Σελίδες

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Διευκρινήσεις σχετικά με τις αναρτήσεις στο παρόν ιστολόγιο

Επειδή κάποιες από τις αναρτήσεις του παρόντος ιστολογίου αναδημοσιεύονται σε άλλα ιστολόγια δίνοντας την ψευδή εντύπωση ότι αρθρογραφώ στα ιστολόγια αυτά, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι δεν έχω καμία δημοσιογραφική καούρα. Το μόνο που κάνω είναι (όποτε μπορώ και για όποιο θέμα θεωρώ ότι έχει ενδιαφέρον) να διατυπώνω επώνυμα τις απόψεις μου στο παρόν ιστολόγιο. Οι αναδημοσιεύσεις σε άλλα ιστολόγια δεν γίνονται με δική μου ευθύνη ούτε περιέρχονται σε γνώση μου ούτε άλλωστε μπορώ να τις απαγορεύσω, αφού οτιδήποτε είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο μπορεί να έχει δημόσια χρήση. Κι εγώ τυχαία ή μετά από επισήμανση άλλων πληροφορούμαι γι' αυτές τις αναδημοσιεύσεις.



Κάποιες από τις εν λόγω αναδημοσιεύσεις έτυχαν (όπως διαπίστωσα) σχολιασμού από ανώνυμους, όχι όμως ως προς την ουσία των αναγραφομένων αλλά με χαρακτηριστικά προσωπικής εμπάθειας, που δεν μπορώ να κατανοήσω. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ με την (αυτού του είδους) "καλοπροαίρετη" κριτική των ανωνύμων "κουκουλοφόρων" σχολιαστών, που οι ίδιοι από ντροπή δεν εκφράζονται επώνυμα. Μάλλον θα έχουν κάποιο λόγο να ντρέπονται! Τα σχόλιά τους θα είχαν αξία αν τα διατύπωναν επώνυμα, γραπτώς ή δια ζώσης. Αν αποφασίσουν να βγάλουν την κουκούλα της ανωνυμίας του διαδικτύου, ευχαρίστως να απαντήσω ή να ανταλλάξουμε απόψεις.

Παρόλα αυτά, θεωρώ σκόπιμο να επαναλάβω προς αυτούς τους ανώνυμους "δημοκράτες"  (που σχεδόν δεν μου αναγνωρίζουν το δικαίωμα να εκφράζω άποψη) ότι όταν έχω χρόνο και διάθεση θα αναρτώ στο παρόν ιστολόγιο τις απόψεις μου (κι ας ενοχλούνται) επί θεμάτων που θεωρώ σημαντικά, με όσο καλύτερη τεκμηρίωση μπορώ και με μοναδικό στόχο την συμβολή στον δημόσιο προβληματισμό, χωρίς την παραμικρή ιδιοτέλεια. Δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν ούτε να γίνουν αποδεκτές οι απόψεις μου από το σύνολο των αναγνωστών. Επειδή, ειδικά οι ανώνυμοι σχολιαστές, αντιδρούν προφανώς από κάποια κρυμμένη ιδιοτέλεια, θα τους συμβούλευα να ασχοληθούν με τις δικές τους απόψεις και να μην ασχολούνται με τις δικές μου. Τους διαβεβαιώνω ότι δεν θα στενοχωρηθώ καθόλου! Διαφορετικά θα πρέπει να αποκαλύψουν τα καμουφλαρισμένα στην ανωνυμία κίνητρά τους.

Και για να μην υπάρχει η παραμικρή παρεξήγηση (επειδή κάποιοι θεωρούν ότι η ελεύθερη διατύπωση απόψεων συνδέεται με πολιτικούς στόχους), ξεκαθαρίζω ρητά προς όλους ότι δεν έχω ούτε πρόκειται να αποκτήσω στο μέλλον πολιτικές φιλοδοξίες. Επίσης να διευκρινίσω ότι η διατύπωση των οποιωνδήποτε απόψεών μου δεν έχει την παραμικρή πολιτική-κομματική χροιά (εθνικής ή τοπικής εμβέλειας). Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι για τέτοιους σημαντικούς ρόλους. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει. Και το λέω γραπτώς και επωνύμως για να σταματήσουν τα σχετικά αστειάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.