Σελίδες

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Διαφήμιση ή δυσφήμιση της Επιδαύρου;


Ηλεκτρονική Έκδοση , enet.gr, 12:56 Σάββατο 11 Ιουνίου 2011
(http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=283796):
Μια νέα... Κερατέα στην Επίδαυρο(Πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ)

“…Στην απόφαση του υπουργείου, προβλέπεται η δημιουργία και λειτουργία ιχθυοτροφείων, σε απόσταση μόλις 50 μέτρων από τις ακτές της αρχαίας Επιδαύρου.

Ήδη, σε κοντινή απόσταση από τις παραλίες της Επιδαύρου, λειτουργούν τουλάχιστον 8 μονάδες ιχθυοτροφείων, που έχουν επιβαρύνει το θαλάσσιο οικοσύστημα της περιοχής, χωρίς όμως να έχουν προκαλέσει προς το παρόν κάποιο σοβαρό πρόβλημα στις παραλίες της…”




Οι κινητοποιήσεις …έπιασαν τόπο! Πολλές ιστοσελίδες αναδημοσιεύουν τα ανωτέρω "αξιόπιστα" στοιχεία. Η διαφήμιση (!) της Επιδαύρου βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και μάλιστα δωρεάν. Άνοιξε πλέον διάπλατα ο ασκός του Αιόλου - παραπληροφόρησης. Όλοι οι τουρίστες "ενημερώνονται" ότι "σε κοντινή απόσταση από τις παραλίες της Επιδαύρου, λειτουργούν τουλάχιστον 8 μονάδες ιχθυοτροφείων, που έχουν επιβαρύνει το θαλάσσιο οικοσύστημα της περιοχής".  Επίσης μαθαίνουν ότι βάσει της ΚΥΑ για την χωροθέτηση ιχθυοκαλλιεργειών "προβλέπεται η δημιουργία και λειτουργία ιχθυοτροφείων, σε απόσταση μόλις 50 μέτρων από τις ακτές της αρχαίας Επιδαύρου". [Δηλαδή, πού ακριβώς; Προβλέπει η ΚΥΑ χωροθέτηση σε 50 μέτρα από το Καλαμάκι; Προφανώς όχι, αλλά άντε να τα μαζέψεις τώρα όλα αυτά].

Όλοι οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι της ευρύτερης περιοχής της Επιδαύρου μπορούν πλέον να είναι ...ήσυχοι. Με την τόσο "αξιόπιστη ενημέρωση" (που διευρύνεται μέσω του διαδικτύου ανεξέλεγκτα), θα τρέξουν όλοι (!) οι τουρίστες στις θάλασσές μας για να κολυμπήσουν και θα επιλέξουν την Επίδαυρο ως τουριστικό προορισμό! Βλέποντας μάλιστα στην είσοδο της Αρχαίας Επιδαύρου το τεράστιο "ενημερωτικό" πανό, όλοι οι τουρίστες είναι βέβαιο (!) ότι θα έρθουν για να συμπαρασταθούν στον αγώνα και δεν θα συνεχίσουν για Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι, κλπ. Αν το πανό ήταν μάλιστα πολύγλωσσο, δεν θα μας ξέφευγε κανείς! Συγχαρητήρια στα φωτεινά μυαλά που επέλεξαν αυτού του είδους τον αγώνα! Ο αγώνας τους αυτός μέρα με τη μέρα δικαιώνεται!

Για να είναι όμως το αποτέλεσμα πιο επιτυχημένο, προτείνω στον Δήμο και στους “αγωνιστές - συμπαραστάτες” του, αντί να λύσουν αθόρυβα και αποτελεσματικά τα προβλήματα, να βγάλουν στη φόρα όλα τα "άπλυτα" του Δήμου, όπως:
  • Την "εύρυθμη" λειτουργία του βιολογικού καθαρισμού και του αποχετευτικού δικτύου της Αρχαίας Επιδαύρου, που αναζωογονεί το πευκοδάσος και υποδέχεται τους επισκέπτες με ευχάριστες μυρωδιές στην είσοδο του χωριού.
  • Τις "νομίμως" λειτουργούσες χωματερές του Δήμου, που αναδεικνύουν περιβαλλοντικά την περιοχή μας με την ανεξέλεγκτη διάθεση αποβλήτων αλλά και με την τεχνολογικά προηγμένη μέθοδο της καύσης και τον εμπλουτισμό του υδροφόρου ορίζοντα.
  • Την "αναζωογόνηση" της θάλασσας σε όλη την παραλιακή ζώνη από τους (μάλλον όχι και τόσο στεγανούς) βόθρους κατοικιών και τουριστικών μονάδων, που δεν έχουν συνδεθεί με το αποχετευτικό δίκτυο.
  • κλπ. 
Προφανώς για κάποιους το παράδειγμα της Κερατέας ήταν ιδιαιτέρως διδακτικό, αφού φαίνεται ότι εκεί αυξήθηκε θεαματικά (!) ο τουρισμός και η ανάπτυξη της περιοχής. Όσοι λοιπόν ζήλεψαν την πρόοδο της Κερατέας, ας βγάλουν στους δρόμους τα αντίστοιχα "όπλα" (σκαπτικά μηχανήματα, πέτρες, κλπ), για να έρθουν και τα ΜΑΤ και να γίνουν τα αντίστοιχα "θαύματα" και στην περιοχή μας.

Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία, ιδίως σε όσους θέλουν να εξαργυρώσουν (με οποιονδήποτε τρόπο) τον αγώνα τους!!!

8 σχόλια:

  1. Θα έπρεπε να ντρέπεστε κύριε Καζολιά!Το μόνο που σας νοιάζει απ'ότι φαίνεται είναι αν θα χάσουμε κάποιους τουρίστες φέτος και όχι αν ο αγώνας αυτός του Δήμου θα ωφελήσει μακροπρόθεσμα τον τόπο...Αν είχατε ξεφύγει λίγο από το σαλόνι του σπιτιού σας θα ξέρατε ότι κάποια πράγματα διεκδηκούνται με τέτοιους ηχηρούς αγώνες και όχι κουκουλώνοντάς τα και σιωπαίνοντας...Ευτυχώς που ο κόσμος δεν σας ακούει...Θα είχαμε καταστραφεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα ποιοι είναι αυτοί, επιτέλους, που θέλουν να εξαργυρώσουν (φαντάζομαι με πολιτικό τρόπο εννοείτε) τον αγώνα τους;;Αφού τους ξέρετε γιατί δεν τους λέτε και σε εμάς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντώ στα ανώνυμα “φαντάσματα” (παρότι είναι χάσιμο χρόνου) μόνο και μόνο προς χάριν ενός ειλικρινούς καλοπροαίρετου δημοκρατικού διαλόγου, που κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να αποτελεί το βασικό εργαλείο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την πρόοδο ενός τόπου.
    Το ποιος ντρέπεται ή θα έπρεπε να ντρέπεται (αγαπητέ-ή κύριε-ία ανώνυμε-η) φαίνεται αφενός από το κρυφτούλι της ανωνυμίας και αφετέρου από την αποφυγή σχολιασμού της ουσίας των λεχθέντων. Φαίνεται δηλαδή από την επιλογή της τακτικής των προσωπικών επιθέσεων αντί της διατύπωσης επιχειρημάτων. Βγάλτε την κουκούλα της ανωνυμίας και ευχαρίστως να συζητήσουμε καλοπροαίρετα ότι θέλετε. Αν με πείσετε ότι οι απόψεις σας είναι οι σωστές, δηλαδή επιστημονικά τεκμηριωμένες και λογικές, είμαι διατεθειμένος να στοιχηθώ μαζί σας στον περιβόητο αγώνα σας.
    Ελπίζω όμως οι δημοκρατικές σας πεποιθήσεις να σας επιτρέπουν να ανέχεστε ή να ακούτε ή να διαβάζετε διαφορετικές από τις δικές σας απόψεις. Αλλιώς μην ασχολείστε και μείνετε στην αυτοϊκανοποίηση που σας παρέχουν οι δικές σας. Δεν σας ζήτησα να ασχοληθείτε με τις απόψεις μου ούτε ψάχνω για οπαδούς. Όπως έχω ξαναπεί, δεν με ενδιαφέρει να συμφωνεί μαζί μου “ο κόσμος” που επικαλείσθε. Καλά κάνετε και φοβάστε ότι υπάρχει κίνδυνος να καταστραφεί αυτός ο κόσμος σας (όχι βέβαια από μένα αλλά) από την λογική που είναι αμείλικτη και δεν συγχωρεί την αερολογία, τον λαϊκισμό και την επιφανειακή αντιμετώπιση στα σοβαρά θέματα που μας απασχολούν. Πρέπει να καταλάβετε ότι υπάρχουν και πολίτες με συγκροτημένη και λογική σκέψη, που δεν μπορείτε, ιδίως εσείς οι ανώνυμοι μασκοφόροι, να τους φιμώσετε, όση λασπολογία κι αν χρησιμοποιήσετε. Να ξέρετε όμως ότι στο τέλος τα “ίχνη” (παρά την ανωνυμία) και ο ρόλος του καθενός θα αποκαλυφθούν.
    Επίσης θα ήθελα με την ευκαιρία να σας ενημερώσω (από την πολυετή σχετική εμπειρία μου) ότι οι σημαντικοί στόχοι επιτυγχάνονται αθόρυβα, με μεθοδική και σκληρή δουλειά, με βαθειά και ουσιαστική μελέτη και γνώση των θεμάτων και τέλος με εμπεριστατωμένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη εισήγηση. Συμφωνώ μαζί σας ότι δεν πρέπει να αποσιωπούμε και να κουκουλώνουμε τα προβλήματα. Γι’ αυτό άλλωστε από την πρώτη στιγμή (όταν ο “κόσμος” σας κοιμόταν ακόμη τον ύπνο του δικαίου) εξέφρασα δημόσια και γραπτώς τις απόψεις μου, θέλοντας να συμβάλλω όσο μπορώ στον κοινό στόχο. Εσείς που προφανώς έχετε περισσότερες δυνάμεις από μένα, τι ακριβώς κάνατε; Πείτε μου την ηχηρή συμβολή σας στην κοινή διεκδίκηση για να σας χειροκροτήσω δημόσια. Γιατί κρύβεστε;
    Θα μπορούσα με την ευκαιρία (για να μάθετε κι εσείς), να σας αναφέρω πολλά παραδείγματα επίτευξης σημαντικών στόχων που (είτε προσωπικά είτε συνεργαζόμενος με άλλους) έχω πετύχει, κατά τρόπο αθόρυβο και όχι ηχηρό. Όταν αποφασίσετε να βγάλετε την κουκούλα σας είμαι στην διάθεσή σας! Εσείς έχετε άραγε να μου πείτε έστω και έναν σημαντικό στόχο που πετύχατε με ηχηρούς αγώνες, οχλαγωγία και αντάρα;
    Σε κάθε περίπτωση πάντως, επικαλούμενος ξανά τις δημοκρατικές σας πεποιθήσεις, θα μου επιτρέψετε να θεωρώ ως μη αποτελεσματικές αυτές τις μεθόδους της αντάρας και του χάους. Εσείς βέβαια μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε …να κρεμάσετε πανό στην Ακρόπολη, να κλείσετε λιμάνια, δρόμους, διώρυγες, γέφυρες, αεροδρόμια και ότι άλλο σας εκφράζει.
    Βουρ, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Καζολιά,

    Δεν σας γνωρίζω και ούτε προσπάθησα να μάθω για σας, επομένως θα τοποθετηθώ αντικειμενικά. Εξάλλου, θέλω να πιστεύω ότι για όσα υποστηρίζετε είστε καλοπροαίρετος.
    Θεωρώ κατ' αρχήν κύριε Καζολιά, ότι όποιος προσπαθεί να ισοσκελίσει την αποφυγή επέκτασης των ιχθυοκαλλιεργητικών με τα κακώς κείμενα σήμερα - π.χ. τα περί βιολογικού καθαρισμού και βόθρων που αναφέρετε - δείχνει ότι απλά λειτουργεί όχι δημιουργικά και με όραμα για την Επίδαυρο, αλλά ασκώντας βραχυπρόθεσμη και "μικροπολιτική γκρίνια", άσχετα αν έχει δίκιο ή όχι για τις συγκεκριμμένες αναφορές.
    Σας παρακαλώ λοιπόν να τοποθετηθείτε με σαφήνεια : Θεωρείτε ότι ότι η ευρύτερη περιοχή της Επιδαύρου (αλλά και οι ιστορικές περιοχές της Σαλαμίνας, της Αίγινας και της Τροιζηνίας και άλλες) θα ωφεληθούν μακροπρόθεσμα περισσότερο εάν εστιάσουν στην ανάπτυξη των ιχθυοκαλλιεργειών ή αν εστιάσουν στην ανάδειξη του ιστορικού πολιτισμικού τους χαρακτήρα και την συστηματική αξιοποίησή του ώστε να γίνουν τουριστικοί προορισμοί; Αυτό δε με παράλληλη αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος (πριν καταστραφεί τελείως από άλλες δραστηριότητες ή αδιαφορία), ώστε να προσφέρονται "πακέτο" στον επισκέπτη και επομένως να θέλει να ξανάρθει; Παράγεται δε έτσι προστιθέμενη αξία για τον τόπο - με αποτέλεσμα να ωφεληθούν και οι επόμενες γενιές - ναι ή όχι; Ενώ μια εμπορική εταιρία απλά μπορεί μέσα σε μια νύχτα να φύγει για αλλού.

    Τα παραπάνω για το μεσομακροπρόθεσμο μέλλον. Ίσως όμως αναφέρεστε στο παρόν. Έχετε σκεφθεί και που καταλήξατε για το ποιο είναι το οικονομικό αποτέλεσμα που παράγεται και δίνει ψωμί και σε πόσους Έλληνες κατοίκους της περιοχής με την μία ή την άλλη κατεύθυνση ; Θα ήθελα παρακαλώ να μας παραθέσετε το συγκεκριμμένο συμπέρασμά σας.
    Θα καταλάβατε ποιες είναι οι δικές μου θέσεις, τις οποίες άλλωστε εξέθεσα στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την 13η Μαίου σε σύντομη παρέμβασή μου.
    Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κύριε Μαυρίδη,
    ευχαριστώ κατ' αρχήν για το αξιοπρεπές επώνυμο σχόλιό σας. Δυστυχώς κι εγώ δεν σας γνωρίζω και δεν ξέρω για σας περισσότερα πράγματα. Δεν πειράζει όμως. Σημασία έχει να εκφράζουμε τις απόψεις μας, να τις κρίνει καλοπροαίρετα και (κατά το δυνατόν) αντικειμενικά ο καθένας και να προάγεται ο δημόσιος διάλογος για το κοινό καλό. Νομίζω ότι σ' αυτό συμφωνούμε.

    Για τα περί οράματος, κλπ, ελπίζω να μας δοθεί κάποτε η ευκαιρία να τα πούμε αναλυτικά, γιατί τα θέματα πολιτιστικής ανάπτυξης και προβολής, περιβαλλοντικής προστασίας, τουριστικής ανάπτυξης και προόδου ενός τόπου δεν γεννήθηκαν πριν δυο μήνες που ξύπνησαν κάποιοι αλλά υπήρχαν και θα υπάρχουν πάντα. Όλοι άλλωστε κρινόμαστε για το τι έχουμε κάνει και τι κάνουμε καθημερινά και ως προς αυτά τα θέματα. Στην παρούσα φάση αρκούμαι να πω ότι δεν αποτελεί όραμα (κι ελπίζω να συμφωνείτε) η συστηματική κατασυκοφάντηση και η οργανωμένη δυσφήμιση του τόπου μας που βρίσκεται σε εξέλιξη τον τελευταίο καιρό, δυστυχώς υπό την αιγίδα του Δήμου Επιδαύρου.

    Ειδικά για το θέμα της χωροθέτησης των υδατοκαλλιεργειών έχουν (όπως ξέρετε) ειπωθεί, γραφτεί και γίνει πολλά. Έχουν μάλιστα δημιουργηθεί και αρκετές παρεξηγήσεις. Έχετε δίκιο (και σας ευχαριστώ) να ζητάτε κάποιες διευκρινήσεις. Αισθάνομαι κι εγώ την ανάγκη να διατυπώσω με μεγαλύτερη σαφήνεια και με απλούστερο τρόπο τις απόψεις μου γιατί μερικοί επιτήδειοι με εμφανίζουν δήθεν υποστηρικτή της επέκτασης των υδατοκαλλιεργειών, παρά το γεγονός ότι ήμουν από τους πρώτους που αντέδρασα στην σχεδιαζόμενη από την ΚΥΑ επέκταση. Δεν το έχω κάνει ακόμη λόγω του πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας μου αυτήν την περίοδο. Πιστεύω να ανταποκριθώ μέχρι το τέλος του μήνα, απαντώντας παράλληλα και σε όσα εσείς αναφέρετε στο σχόλιό σας.
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κύριε Καζολιά,

    Μόνος σας λέτε ότι "έχουν δημιουργηθεί αρκετές παρεξηγήσεις" και "παρά το γεγονός ότι ήμουν από τους πρώτους που αντέδρασα στην επέκταση των ιχθυοκαλλιεργητικών". Επιτρέψτε μου να σας πω ότι σε μένα που διάβασα την αρχική παραπάνω τοποθέτησή σας της 11.6.2011, αμέσως δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι πρόκειται για απόψεις κάποιου ατόμου που σαφέστατα είναι υπέρ της επέκτασης των ιχθυοκαλλιεργητικών και όχι κατά. Αν όμως είστε τελικά κατά, τότε μάλλον έχετε ξεφύγει από το κύριο θέμα και απλά ασκείτε κριτική για κάποιους λόγους ενδεχομένως τοπικών διαφορών στους οποίους δεν θέλω και δεν έχω λόγο να υπεισέλθω.
    Θα ήθελα επίσης να σας πω ότι σαφώς δεν συμμερίζομαι οποιαδήποτε μορφή βίας και από οποιονδήποτε αν ασκείται για την επίλυση των προβλημάτων. Δυστυχώς, φθάνουμε σε αυτό το σημείο όταν εξαντλείται ο διάλογος μεταξύ των αντίθετων απόψεων. Και διάλογος δεν γίνεται αν εσείς λέτε ότι είστε κατά των ιχθυοκαλλιεργητικών και οι άλλοι δεν το έχουν αντιληφθεί! Κάτι πρέπει να κάνετε εσείς για αυτό.
    Θα ήθελα δε τελικά να σχολιάσω ότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για την άποψη σας περί "συστηματικής κατασυκοφάντησης και οργανωμένης δυσφήμισης του τόπου μας που βρίσκεται σε εξέλιξη τον τελευταίο καιρό, δυστυχώς υπό την αιγίδα του Δήμου Επιδαύρου". Ίσως μας δοθεί η ευκαρία να μου εξηγήσετε κάποτε (θα έλεγα να μην κάνουμε κατάχρηση αυτού του βήματος). Όποιες διαφορές όμως και αν σας χωρίζουν με κάποιους, ο καταλογισμός ότι είναι συκοφάντες και δυσφημιστές του τόπου τους είναι πολύ βαρύς, δεν μπορεί δε παρά να προκαλέσει την όξυνση αντί διάλογο. Αφήστε να κριθούν από τα έργα τους από πολίτες με κριτική σκέψη.
    Επειδή όλα τα ανωτέρω είναι απλά μια ανάλυση , επανέρχομαι στα ουσιώδη και κατάλαβα ότι τουλάχιστον είστε και εσείς κατά της επέκτασης των ιχθυοκαλλιεργητικών, όπως λέτε.
    Ως προς το "όραμα", σας λέω ότι προσωπικά θεωρώ ότι έπρεπε να αφορά όχι μόνο στην Επίδαυρο (για την οποία έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία), αλλά και το σύνολο της χώρας μας. Συμμερίζεστε ότι η κατεύθυνση αυτή μπορεί να προάγει οικονομικά (ειδικά τις ιστορικά "βαριές" περιοχές)περισσότερο και ευκολότερα από άλλες δραστηριότητες ;
    Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Μαυρίδη,
    μην είστε βιαστικός. Όπως αυθαίρετα λέτε ότι η κριτική μου έχει σχέση με τοπικές διαφορές, το ίδιο αυθαίρετα θα μπορούσα να σας πω κι εγώ ότι τα δικά σας κίνητρα είναι ιδιοτελή. Ας μην ανοίξουμε τέτοια "φάμπρικα". Το να μην αποδέχομαι τα ψέματα που χρησιμοποιεί η "επιτροπή αγώνα" π.χ. ότι η ΚΥΑ προβλέπει εγκατάσταση ιχθυοτροφείων σε απόσταση 200 μέτρων από το μικρό θέατρο, εσείς το θεωρείτε "τοπικές διαφορές"; Δεν είναι ψέμα και δεν δυσφημίζει την περιοχή; Τέλος πάντων! Διαβάστε σας παρακαλώ (πριν βγάλετε συμπεράσματα) όλα τα σχετικά σημειώματά μου (όχι μόνο το τελευταίο) στο παρόν blog καθώς και το σχόλιό μου στην διαβούλευση στο opengov.gr. Έτσι θα έχετε σαφέστερη εικόνα των απόψεών μου για το θέμα.

    Για να σας διευκολύνω διαβάστε:
    http://epidauros2011.blogspot.com/2011/04/blog-post.html (27-4-2011)

    http://www.opengov.gr/minenv/?p=1618 (10-5-2011)

    http://epidauros2011.blogspot.com/2011/05/blog-post_15.html (15-5-2011)

    http://epidauros2011.blogspot.com/2011/06/blog-post_13.html (13-6-2011)

    Αν παρόλα αυτά εξακολουθείτε να έχετε την ίδια άποψη, κάντε σας παρακαλώ λίγη υπομονή. Σας είπα ότι θα επανέλθω σε κάποιες μέρες για να διατυπώσω απλούστερα και σαφέστερα τις απόψεις μου. Συμφωνώ άλλωστε μαζί σας και ελπίζω να το τηρήσετε κι εσείς "να μην κάνουμε κατάχρηση αυτού του βήματος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Καζολιά,

    Επειδή η ακρίβεια στα λεγόμενά μας προσδιορίζει το ύφος της συζήτησης, σας επισημαίνω ότι είπα "ενδεχομένως" οφείλεται σε τοπικές διαφορές. Δεν έχω δικαίωμα να κάνω μια υπόθεση - γιατί ψάχνω να βρω μια λογική εξήγηση - όταν δεν είμαι μάλιστα κάτοικος της περιοχής ; Διακρίνω λοιπόν ότι οδηγείτε και με μένα την συζήτηση στην όξυνση, λέγοντας μου ότι αυτό το κάνω "αυθαίρετα και θα μπορούσα να πω ότι τα δικά σας κίνητρα είναι ιδιοτελή και να μην είστε βιαστικός". Δηλαδή, προσωποποιείτε την αντιπαράθεση ανάμεσά μας. Νομίζω όμως ότι εγώ έδωσα σαφέστατα την οπτική μου στα πράγματα γύρω από την ανάπτυξη στις περιοχές με ιστορικό βάρος και, μάλιστα, αναφερόμενος σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στην Επίδαυρο. Όσον αφορά στην ιδιοτέλεια - προκειμένου να ενημερώσω εσάς και τους λοιπούς αναγνώστες - τυγχάνω μαζί με άλλους ιδιοκτήτης έκτασης στην περιοχή. Είναι κάτι αυτό για το οποίο πρέπει να κατηγορηθούμε ; Ή δεν έχουμε το δικαίωμα της γνώμης για το τι νομίζουμε ότι είναι καλύτερο για την περιοχή ή να έχουμε επιθυμία για άλλη άλλη ποιότητα ζωής από αυτήν που δυσμενώς επηρεάζουν οι ιχθυοκαλλιεργητικές;
    Τώρα που σας πληροφόρησα για το κίνητρό μου, θα ήθελα να κρατήσουμε την συζήτηση σε ένα επίπεδο και περιμένω - το παρακαλώ για τρίτη φορά - την απάντησή σας για το ποια κατεύθυνση είναι κατά την γνώμη σας η πλέον συμφέρουσα και προσδίδουσα προστιθέμενη αξία για την μεσομακροπρόθεσμη ανάπτυξη της Επιδαύρου. Αυτό είναι κατά την γνώμη μου πιο σημαντικό και δεν στέκομαι στις λεπτομέρειες και αν κάποιοι λένε ψέμματα, γιατί αυτό θα φανεί και ο κόσμος θα κρίνει.
    Περιμένω λοιπόν την άποψή σας.
    Σας ευχαριστώ,
    Μαυρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.